CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 17 March 2012

HAPPY BIRTHDAY TO MEEE!!!

Hahaha..akhirnya...hari yg dtunggu-tunggu dlm bln 3 nie sudah tiba...muahaha...best day...my daddy dah beli kek ...KEK TIRAMISU..one of my favaourite kek.....tp kek nie dikongsi oleh fieqah,my eldest brother ,and my mother sbb besday kami dlm bulan yg sama.....uiihhh..manis wow kek tu...haha fieqah ingt nk upload gmbr kek tu tp card reader wt hal la...x pe nnti fieqah upload gmbr kek tu...
                                                
         kek tiramisu tu lebih kurang mcm nie la....
sebelum fieqah terlupa, fieqah nk ckp thanxx for yg wish kt fieqah...i very appreciate that...ucapan pun dah boleh buatkan fieqah happy sgt2....love u korang sgt2..muachhhhh  ;)..

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me