CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 30 May 2012

puisi ku...

hype!!! today, fieqah nk kongsi puisi yg fieqah dah karang lebih kurang 3 bulan yg lalu.. fieqah amik masa yg lama nk karang puisi tuhh...hahaha.. apa pe pown fieqah x tau lar ok ke tidak puisi nie..korang bace je lar erk...

bila aku ke kiri , kau ke kanan
bila aku ke kanan , kau ke kiri
bila aku ke depan , kau ke belakang
bila aku ke belakang , kau ke depan
bila aku senyum , kau sedih                                    
bila aku sedih , kau senyum
bila aku terseksa , kau bahagia
bila aku bahagia , kau terseksa
kau tahu kita saling memerlukan
tapi kau diamkan diri dan buat tak tahu tentang itu semua
adakah kerana sesutau yang menghalangmu atau sememangnya itu niatmu ?
aku berharap kau jujur padaku
kerana aku sudah jujur padamu suatu ketika dahulu ,
dan aku tidak akan mengulangi apa yang sudah aku katakan kepadamu
jangan buat aku ternanti dan menunggu kau datang dalam hidupku SEKALI LAGI , kerana ....
suatu hari nanti mungkin kau dan yang lain tidak akan berjumpa dengan ku lagi....
sekian..

amacam?? feeling x? haha...nk wat puisi yg berunsur romantik mmg lar senang tp klau unsur patriotik x tau lar senang ke dak.... fieqah dah wt yg terbaik dlm puisi nie...(ayt x leh bla)...k lah esok fieqah nk gi KL dah... dok sana dlm seminggu...saja pi jalan-2 walaupun ternyata fieqah dah jemu tngok KL...k lah good night all my darling-s..hehe sweet dreams dear..( saje nk ckp cm nie...lama sgt x pakai ayt romantis )